23 november 2011

tråkar i soffan....

sååååååååååååhhääääääääääärrrrrrrrrrrrrr tråkigt har jag! alltså mycket tråkigt :( ser på någon mysko film på TV... boxen slutade fungera! bajs grej! pappa får fixa imorgon, han är bortrest just nu, jälla skiet! men brorsan åkte hem med samma buss idag eftersom mamma slutar för sent för att han skall kunna bli  hämtad, och idag var det tur att jag åkte skolbuss... mysigt med honom hemma för då slipper jag vara själv! sen är han väldigt mysig idag, jag fick håla hans hand! :D. idag, ÄNTLIGEN, fick jag med mig bilden jag velat ha från bilden i 2 veckor! supernöjd! Sara tog bilden så det är egentligen hennes men den är ju på mig så jag vill liksom ha den xP. men denna är det! ångrar lite att jag glömde spara original och att vi konverterade den till svart och vit... men så är det...
hihi ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3