26 november 2011

liten "fest"

förlåt att jag inte uppdaterat idag! har haft fullt upp! började med att jag vaknade kl. 10, superskönt! sen så satt jag bara o slappa i soffan och såg lite på Harry potter... bakade pepparkakor idag också! supergoda blev dom! det tog nästen hela dagen att göra det och sen åkte vi iväg till några kompisar, har varit os dom och ätit lite middag och pratat o mysigt... åkte hem tidigt för att vi fick stjutts av några andra som var där som var tvungna att åka hem eftersom dom bor lite längre bort osv... men det är vad jag gjort idag, imorgon skall jag  på kalas hos theodor min lille kusin som fyller 3 år! han ringde häromdagen och pratade med mig! han är så mysig! men nu skall jag stänga ner, är ganska trött efter denna dagen faktiskt. känns lite mesigt att gå o sova nu, plus att jag inte har någon bild heller... men jag måste orka imorgon! hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3