19 november 2011

Mår jag bra?

hej! eftersom jag tappat lusten för att blogga har jag inte haft några egna bilder... men igår arbetade jag på en bil med gamla bilder, tyvärr använder jag typ alltid dom bilderna och dom är inte så snygga... men jag brukar inte ta så mycket kort på mig själv... dessa har jag tagit med Matilda och såhär blev den :)
hehe lite fail med den som står på händer. och kanterna måste fixas. men jag orkade inte så det gör jag någon annan dag... kanske skall använda en liknande i en ny blogg header? (huset i bakgrunden är våran granne)
men idag vaknade jag utan feber! superglad! bara förkylning nu då... orkar inte ha denna halsvärken men jag skall vara glad att jag inte har feber längre :) behöver duscha men jag orkar inte... orkar inte något här! skall nog äta frukost nu! eller ni jag ljög... febern stiger tydligen nu, men jag vaknade utan och det är typ huvudsaken! skall ta värktablett nu då... men hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3