16 november 2011

Sjuk...

sitter hemma i soffan, nerkrypen under mitt goa täcke. mamma tände brasan innan hon åkte. mysnivå på högsta... nästan. jag är sjuk och mår skit. halsen värker, huvudet värker och jag har feber. har ingen aning om om jag skall gå till skolan imorgon men jag tror inte det. har TV:n på men det finns inga program :( vad kan man göra när man är sjuk? skall göra läxorna senare men jag vill vila ett tag först. kommer uppdatera bloggen mycket idag tror jag. men jag har fortfarande inte visat bilderna jag tog vid havet i söndags. men här är några!
bild på brorsan!
min favorit! ser så vackert ut!
lite randome men rätt så cool...
jaja... jag får väll ta och vila lite nu. lägger förmodligen upp ett bloggtips senare! skall försöka göra min önskelista sen! hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3