28 november 2011

Orkar inte vänta!

jag orkar inte vänta mer! nu kommer ni kanske bli lite glada! jag ändrar om här på bloggen lite senare idag! då blir det jultema med massor av pynt o fint! headern jag gjort vet jag inte om jag vill använda, så jag jobbar på en ny nu! om den inte blir klar får ni den "första" jag gjorde som en preliminär!

kom precis hem efter skolan! vi hade inställd svenska så vi slutade tidigare! superskönt faktiskt! så nu sitter jag hemma och kanske skall göra lite läxor? har inga till imorgon men det är nog bra att börja med några nu för vi har ganska STORA läxor... jag menar 5-6 sidor brukar man väll ha som prov eller test? läxa är typ bara 3 sidor? jaja... det är mina åsikter!

bilden bjuder jag på! den är från förra året på mig o Matilda! helt sjukt asså! jag har typ inga ben? :S hahahaha skratta på!

2 kommentarer:

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3