08 november 2011

Sista dansträning

idag var sista dansträningen innan dansuppvisningen! det var ganska kul men jag kan fortfarande inte dansen helt själv :O men som tur är har jag andra duktiga dans kompisar som kan allt! jag får titta lite på dom ibland! men min dag var väll för övrigt som alla andra! tråkig... tyvärr gjorde jag bort mig totalt inför en i klassen... hehe sånt händer. nu sitter jag och äter kladdkaka! supergott! skall börja öva lite på hemkunskaps provet vi har på fredag, och kolla igenom lite so, skall även försöka börja på svenska boken vi skall ha läst klart nästa vecka! jag längtar tills Desperate housewifes börjar! det var tydligen inget avsnitt förra veckan så jag är typ... desperat!    
jag har typ bara följt de tre-fyra senaste säsongerna tror jag och bara för det har jag sagt till mamma att jag önskar mig varenda säsong i julklapp :) tycker jag är smart som kom på den julklappen! är typ galen i den serien... det är en amerikansk serie så det brukar ju bli lite "överdrivet" men denna är faktiskt lagom överdrivet. nej nu måste jag plugga! hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3