30 november 2011

Bara lite tråkigt här...

jag har inget att göra... :( då får det bli att blogga lite! :) har pluggat engelska idag! tog typ hela dagen (efter jag skrev förra inlägget) ok, kanske inte hela dagen men det kändes så! man skulle skriva ett "häfte" om hur man lever hälsosamt? jag bara skrev något konstigt och bla, bla, bla. skall inte tråka ut er! men jag vill bara att mamma skall komma hem nu! hon jobbar sent idag och jag vill att hon skall komma hem så vi kan baka eller något :) annars blir det att baka imorgon! :) jaja gud vad tråkig jag är... jaop!

vet inte om bilden är bra men nu ser ni hela bakgrunden! är ganska nöjd faktiskt! :)
jag har schema lagt lite grejer nu! tjooohoo! skall bli kuligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3