20 november 2011

FILM!

sitter här i soffan och ingen feber just nu! fast då kan jag berätta vad som hände i natt! vaknade runt 4 svettig men frös som fan! så jag tog tempen... 39.3 grader, tog tablett och det är nog därför jag inte har feber nu.... men det känns skit att fortfarande ha feber när man skall till skolan imorgon, om jag inte fortfarande är sjuk då. men jag glömde berätta lite grejer igår! i fredags såg jag en film... som gick på svt. what happens in vegas.
ganska bra film faktiskt!
och igår då så såga jag en till film! TRON: legacy! jag och brorsan myste! vi hade inte sätt den innan men vi har velat se den sen den kom ut! de är faktiskt också bra fast ibland hängde jag inte riktigt med!
sen på kvällen såg jag "the truman show" den är as bra men jag såg bara på den för att det inte fanns något annat och jag har redan sätt den. men det jag såg var nästan slutet så... men nu ska jag se "karate kid"! hehe mycke film nu när jag e "sjuk"

1 kommentar:

  1. Cha sweetie! Just nu har vi en tävling på våran blogg där man kan via ett valfritt iphone skal till mobilen. En perfekt julklapp om man inte har en iphone själv?!
    http://amandaochsaga.se/2011/november/tavling-iphoneskalse.html#comment
    Skulle vara jätteroligt om du ville vara med och vem vet, du kanske vinner!
    Puss <3

    SvaraRadera

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3