15 november 2011

jag mår hemskt!

usch! sitter i soffan nu efter den jobbigaste dagen i mitt liv (känns det som)! vaknade i morse och hade hemskt ont i halsen. gick till skolan ändå och det blev bara värre och värre! fick huvudvärk och halsen typ började dunka ett tag.... mår ialla fall hemskt. jag hade tänkt gå hem efter svenska lektionen kl. 10.30 men läraren tyckte jag skulle stanna en liten stund till och se om jag kännde mig bättre.... vilket jag inte gjorde. men efter spanskan så kännde jag att jag kanske klara mig till efter gympan, jag var inte med på gympan efter jag mådde dåligt asså... men sen efter gympan då ville jag bara hem men var tvungen att vänta på bussen... men då övertalar mina kompisar mig att stanna kvar för det var ju bara en lektion kvar. jag pratade med no läraren men hon typ tvingade kvar mig! så jag var med och idag typ eldade vi olika ämnen av kol.... det stank och jag kännde mig ännu värre! så efter lektionen var jag as yr men jag kämpade på! ialla fall... efter svenskan ungefär har jag varit pissed off på alla lärare! och ännu sämre är att skolsköterskan bara är på skolan 1 gång denna veckan! asså är man skolsköterska skall man ju vara på skolan hela tiden. annars borde man nte få betalt tycker jag!!!! men skall försöka vila lite nu för jag vill bli bättre så jag kan gå till skolan imorgon! hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3