28 november 2011

Nya designen

som ni kanske ser har jag bytt designen nu! jag orkade som sagt inte vänta till 1:a december... men jag hoppas ni gillar den! det gör ialla fall jag! jag sa ju innan att jag skulle ha en glittrig bakgrund... gav er denna bild som att tjuvkika på...
men idag gjorde jag en ny bakgrund, full av text där det står "god jul" på 5 olika språk!
  • svenska
  • engelska
  • spanska
  • latin
  • italienska
jaop alla de konstiga språken. jag kan ju skriva betydelsen/översättningen också! ;P
  • svenska - god jul
  • engelska - merry christmas
  • spanska - feliz navidad
  • latin - lorem nativitatis
  • italienska - buon natale
ja då vet ni! hoppas ni har nytta av "god jul" på de andra språken! och hoppas ni gillar den nya designen! den 1:a december börjar jag med frågor, tävlingar m.m DET får ni faktiskt vänta med!
p.s imorgon tror jag att det blir mitt 100:ade inlägg!! jippie!

1 kommentar:

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3