06 november 2011

So prov igen dåe!


det känns som om vi alltid har so prov... jag vet inte hur många gånger jag har skrivit om so! och det jobbigaste är att läraren vill att vi har det på måndagar bara för att vi har 2 so lektioner då... om vi inte hade haft det hade vi haft proven på torsdagen eller fredagen istället! jag tror faktiskt jag ska klaga lite på det för det är inte rättvist! men jag sitter och pluggar nu, sen skall jag duscha eftersom lovet är slut nu och det är skola imorgon efter det skall jag se på PAN AM som jag skrivit om innan. jaja! jag kan ju berätta att jag sluppit sitta med läxor hela dagen bara för att jag gav upp när jag bara hade två sidor kvar! jag orkade inte och stack till Matilda istället! haha! vi målade lite... tihi titta:
 

jao... ni får väll bedömma själva...

1 kommentar:

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3