05 november 2011

jag hade inte tid...

sorry! sådant här händer ibland! jag har inte uppdaterat på ett tag nu och jag är hemskt ledsen! men jag hade inte tid! bara varnar er... detta inlägget blir långt! i torsdags ialla fall om ni kommer ihåg så har jag skrivit om det innan men då var jag på ullared och jag köpte massor! här är en bild
ja jag köpte allt detta och lite till! jag köpte ett par uggs också ;P men på bilden ser ni: ett vitt linne, en spargris (bättre bild på den här efter), deo, ansiktskrubb, hårkräm, tandborstar, foundation, maskara, toffsar m.m.!  här är en bättre bild på spargrisen: 
haha! jag köpte den bara för att det inte går att öppna den utan man måste använda en konservöppnare! vilket är bra för jag gör slut på alla pengar direkt annars! men i den samlar jag tior och femmor, som jag lägger i eftersom... på den står det "starten till den första miljonen... klara, färdiga, börja! haha!
haha! det var det jag gjorde i torsdags! men igår var jag med Emilia och vi åkte in till kba och gick omkring i staden! hennes mamma jobbar på systembolaget där så vi gick till henne en stund också! det kändes lite skumt att gå in där för alla stirrade på oss! haha! 
här är Emilia när hon pussar sin nya pojkvän, herr isbjörnstaty...
skämt åsido... idag åkte familjen till tjolöholms slott och då tog jag med mig barbiedockan för att fota henne... här är de bästa bilderna!






hihi! är mest nöjd med den sista... förstår ni varför? lägg märke till bilen som kommer körande!
ja! det var nog allt! ni får ursäkta mig för att det blev så mycket på en gång! nu måste jag göra lite läxa och imorgon blir det nog plugga hela dagen! hörs då (hoppas jag) hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3