30 november 2011

Fördjupningsval

sitter på fördjupningsvalet nu och kom på att jag glömt berätta en jätterolig grej! imorgon är det ju 1:a december, då skall jag börja med en frågegrej här på bloggen. jag skall även KANSKE starta en tävling! :) men det är fredag jag liksom vill komma till. för på fredag åker jag, Sara, Matilda och rebecca in och skall se breaking dawn på bio! alla är taggade och vi väntar på att Matilda skall bli frisk! hon har ögoninflammation och hon måste vara frisk på fredag! krya på dig matila! <3 men det var det jag skulle säga. om ni vill veta mer om "twilight" filmerna kan ni gå in på saras blogg. men nu måste jag gå och göra lite läxor! hej då!
randome bild från google

p.s jag såg nu att detta var mitt 100:ade inlägg!!!! jipppppiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!! känner mig stolt! blir kul att skriva mitt 101:a inlägg sen!!!!! hihihihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3