17 november 2011

Film

hemma idag igen! mår lite bättre nu efter febertabletterna men har fått en fruktansvär värk i magen! jag förstår inte vad som händer med mig!? har sätt 2 verklighets baserade filmer idag... den första jag såg var "who is clark rockefeller?"
faktiskt ganska bra film men den verkar inte så verklighets baserad... handlar om en man som nästan hela tiden bytte identitet för att ingen skulle veta vem han var och så "kidnappade" han sin dotter för att få umgås med henne sen kallar mamman på FBI och sen så åker han typ i finkan! hehe... rekommenderas att ses! utav mig får den 8/10
och så har jag sätt en film jag vet att alla i hela världen vet vilken det är...
titanic ja! och för er som inte sätt den kan jag säga SE DEN! jag har bara sätt början och lite i mitten på den innan men idag såg jag hela! för första gången! fy vad jag älskar den! är nog den bästa filmen som finns! jag blev verkligen rädd i dom läskiga scenerna och den bästa scenen och den sorgligaste är faktiskt när hon ligger på en grej i vattnet och håller hans hand och typ viskar "kom tillbaka..." hon var stenfrusen och jack var död i hennes hand. så sorgligt! vill inte berätta för mycket för er som inte sätt den för ni måste helt klart se den! 10000000/10 helt klart!
ja... det är vad jag har roat mig med nu. längtar tillbaka till skolan faktiskt. orkar inte vara sjuk mer! har bara ont och jag orkar inte med det! vill också passa på att tipsa om en blogg! hon hade en as cool header! skriver ganska "spännande" saker. klicka här för att komma till hennes blogg. tyvärr uppdaterar hon den inte så ofta men det är en rekommendation ändå! nej nu skall jag leta upp en till film att se! hej då!

LOVE TITANIC!
här är en bild på den bästa scenen enligt mig! :)
asså det är så romantiskt! "snyft" hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3