10 november 2011

happy, happy!

ja! nu är jag super lycklig och glad! min dator har inte blockat min blogg längre! så nu kan jag äntligen blogga från min EGEN dator igen och det betyder att det blir fler inlägg!! tjoho! jag är också super, över lycklig över att min gammla barndoms vän från innan vi båda flyttade, och utav en slump flyttade båda till kba, nu har jag kontaktat henne och jag känner mig toppen och jag nästan gråter av lycka! vill också berätta en lite tråkigare grej... eller 2... först då att jag inte kan lägga ut videon på mobbningfilmen för den ligger inte ute på youtube :( och det andra är att, det angår inte er då, men vi hade engelska förhör idag och jag blev missnöjd på migsjälv när jag missade några ord, så när jag kom hem övade jag in allt igen så noga som jag är... egentlige gör jag aldrig så xP. men skall strax nanna eftersom jag igår gick o la mig lite sent så jag inte kom upp på morgonen, så måste jag lägga mig tidigare -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3