07 november 2011

oh my... buddah!

hej! sitter i soffan och myser efter att jag varit på teatern och övat inför dansuppvisningen! vi dansar på fredag inför släkt och vänner! skall bli spännande! hehe... men jag har haft det ganska stressigt idag... vaknade och kom på att det var skola, stressade mig upp men sedan fick jag för mig att det inte var så brottom. jag glömde att jag skulle platta håret... det gjorde att jag blev försen hemifrån, och vi fick springa ner till bussen. men bussen var lite sen så jag och Matilda (eller typ bara jag) dansade glädje dansen, haha! men vi tog oss till skolan och jag fick gjort SO provet! det var ganska lätt faktiskt och jag är jättenöjd med en uppgift där man skulle skriva om en upptäckare, det är det ämnet handlat om. jag skrev om christofer columbus för att han är typ lättast att skriva om men hade jag varit smart kunde jag tagit marco polo för då slapp man skriva lika mycket eftersom man knappt vet något om honom, haha! men sen var dagen ganska lugn tills jag skulle hem. då fick jag skynda mig eftersom jag var tvungen att leta bussresa till kba som skulle vara framme senast halv sju.. jag slutade fyra så jag fick bara vara hemma i mindre än en timma. och det var meningen att jag skulle göra lite svenska, so, hemkunskap och engelska men så blev det inte! oj! vad mycket jag skrev! haha! jag har tyvärr inga bilder... det får bli något någon annan gång! hej då! <3

p.s. jag fick ett mejl från en som läste min blogg, som frågade om jag hade några blogg tips. jag skickade tillbaka och frågade vad hon menade med det och hon ville att jag skulle skriva om hur jag skriver mina inlägg och kommer på rubriker. jag skriver snart ett inlägg om det men jag måste ordna för morgondagen snart så jag får skriva det innan jag går och lägger mig! (eller imorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3