23 november 2011

Tjuvkika lite...

längtar lite till jul nu! har gjort klart min header till julen nu!  :) supernöjd, eller ganska...  hihi ^^ men på tal om jul och bloggen, ni ser kanske att jag ändrat om lite? det är för att jag gjort iordning lite tills jag designar om för jul. har fixat lite nya grejer som ni kanske förstår lite enklare! :) hoppas ni blev nöjda med det?! men snart är det 1:a december och då ändras designen! längtar! lite tjuvkik på bakgrunden jag skall ha istället för det rosa leopard mönstret! :)
headern blir en överraskning! ^^ längtar alltså! (det är meningen att bilden skall se ut såhär lite dimmigt vit, bara för att täcka över lite...) men nu sitter jag och fryser... brrrrrrr! kallt här hemma utan mamma som tänder kaminen! hon kommer hem om några minuter, men jag orkar inte vänta mer! sen orkar jag inte sträcka mig efter filten heller... hehe :P lat idag! men inte så konstigt! skall göra ett inlägg om min önskelista och massor om mysiga julen! hihi... förresten igår kom jag hem till ett hus där mamma börjat byta gardiner o liknande! supermysigt! jaja skall inte tråka ut med mer text... hej då!

1 kommentar:

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3