30 november 2011

Lite blandat?

är hemma nu, har egentligen varit det ett tag nu, men jag sitter och fryser i soffan! det är svin kallt hemma hos oss :( pappa kommer hem snart och jag ska be honom tända brasan. jag har läxa till imorgon som jag tänkte börja med nu! skall även försöka öva lite på prov och lite så... det är ganska mörkt ute nu.

nu börjar jag bli trött på att vänta! jag vill faktiskt ha SNÖ nu! asså seriöst jag orkar inte vänta på den mera nu!

jag har redan tänkt ut ganska många grejer jag skall börja med imorgon (eftersom det är 1:a december) men jag tänkte även göra en lite 24 dagars lista där jag "svarar/skriver" om något speciellt som jag bestämt i förväg... såhär t.ex.
1. vad hade jag på mig idag
2. bilder från i somras
3. before i die
osv.. men då behöver jag liksom lite förslag! vad vill ni att jag ska skriva om? kommentera järna så lägger jag på det på listan! 24 dagar till julafton, och på julafton kommer jag ta den "grejen" jag tycker (som ni kommenterat) är mest meningsfull. alltså, ni kan skriva en "rubrik" där jag t.ex ska skriva ett inlägg om vad jag gör på fritiden? ni kan liksom ställa sådana frågor. då på den jag gav ex på blir kanske då den 10:de dagen, så skriver jag:
10. min fritid.
jag hoppas ni fattar? kanske lite svårt att förstå men, jaja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3