17 november 2011

HJÄLP!

jag vet inte vad jag skall göra! tycker ni min blogg är rolig? jag tycker inte det själv! är typ avis på alla andra! men hur gör man för att vilja blogga igen? jag tycker inte jag är rolig? tycker ni? tacksam om ni kommenterar för jag tror jag skall sluta blogga! men om jag gör det lär jag ju vilja börja sen igen :( snälla svara ärligt! snälla! jag behöver hjälp! hur göt man så man känner sig nöjd över bloggen? vad kan man skriva om? HJÄLP! snälla hjälp!

och till alla mina kompisar. jag kommer inte till skolan imorgon, fortfarande feber, halsont, huvudet sprängs m.m.

2 kommentarer:

  1. Älskar din blogg den är cool och jag läser den varje dag om jag har tid! Tycker att du ska fortsätta blogga!

    SvaraRadera
  2. sv: tack så mycket men det är det att jag tappat intresse nu //hanna

    SvaraRadera

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3