07 november 2011

Såhär gör jag inläggen

ja såhär gör jag: jag börjar med att skriva allt jag vill få ut. det blir oftast om hur min dag har varit. jag använder nog mest bloggen som dagbok för att berätta om mitt liv. men jag bara skriver och skriver. när jag har skrivit klart tittar jag igenom texten så allt ser bra ut och meningarna inte är allt för krångliga. jag rättar stavfel med hjälp av rättstavningsknappen som finns. sedan när jag är klar med allt, skriver jag en rubrik. jag vet att det är många som skriver någon liten söt mening, t.ex. en sådan som står i min header eller ett litet ordspråk eller liknande. men jag väljer en rubrik som oftast passar till det som står i texten. jag kan berätta att det tidigare inlägget "oh my... buddah" stod för att jag skrivit så mycket text! men då vet ni och jag hoppas ni är nöjd med svaret! :) jag lär börja blogga om andra saker när jag orkar och om ni vill veta någon som inte bara bloggar om sin vardag utan även andra grejer, så har jag tre andra bloggar... två som bloggar om japan den ena här och den andra här sen har jag en annan som bloggar mycket om twilight serien och twilight stjärnorna och även miley cyrus... hennes blogg har ni här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3