20 november 2011

En liten tävling!

fick en lite kommentar av 2 tjejer som hade en tävling! blev superglad för jag vill verkligen tävla lite igen! man skall gå in på denna hemsidan och välja ett skal till en iphone. sen skall man länka sidan i en kommentar och motivera varför man vill ha det! jag tänker ge min mamma ett jätte skoj skal (om jag vinner då). hoppas på att jag vinner detta till henne för hon brukar sätta upp hennes kompisar i tävlingar, t.ex hennes kusin. där gjorde hon att hennes kusin vann en charter resa till gran canaria med en grupp andra tjejer/kvinnor! hon nominerade även pappa till en resa och om inte pappas kompis hade ringt och förstört allt hade pappa också vunnit! :) så nu vill jag ge henne något! kanske inte lika stort som en resa men det är en kul grej! håller tummarna nu! :) här är deras tävling! ni kanske också vill vara med o tävla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3