06 oktober 2011

Skola :)

hallå! idag var det en vanlig skoldag så inget särskilt jul hände :(. Jo min skoldator hade ju gått sönder så jag gick bort till ikt och fick en helt ny (lånedator) som jag kommer ha tills de lagat min! och om min inte går att laga så kommer jag få en helt ny! men varför är jag så glad över det kan man undra... men det är så att jag hade turen att få en HELT NY lånedator när de andra i min klass som hade en trasig dator fick de nämligen en gammal seg dålig dator Xd hehehe lite skadeglädje i det men så kan det vara! våran skola är inte som de andra... vi fick nämligen ingen apple dator :( utan en asus eee pc... såhär ser den ut:
jaa inte världsnygg eller bäst men den får ju duga... och jag vill bara säga att par ord... på tal om skoldator och att vissa får apple datorer. jag är ganska ledsen över att steve jobs har gått bort :( jag hoppas han svävar omkring bland alla iclouds och känner sig lycklig, han kämpade i 7 år mot cancer och han avled i natt. han hade sådan tur, han startade sitt "lilla" företag i sitt garage och blev så känd! i alla fall nu på senare år! jag hoppas företaget klarar sig bra utan han! :)
idag fyller mina föräldrar år, båda två på samma dag! mamma har bakat lite och så... jag var ju på kungsmässan igår som jag kanske sa? men jag åkte in för att köpa presenter till mina föräldrar! jag berättar vad de fått sen för jag vill ju inte berätta innan de öppnat sina paket XP. men nu måste jag gå och leta upp en sticka så jag kan föra över alla dokument från den trasiga skoldatorn till den nya! hej då! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3