08 oktober 2011

naglarna!

jaaooo jag är klar med ena handen av naglarna nu! (igår egentligen) men jag la inte upp något inlägg igår för jag orkade inte :( men såhär blev det!
halsbandet gjorde jag med klara, en kompis från stället jag bodde på innan jag flyttade! vi gjorde varsitt (likadana) supermario svamp halsband! designen fickjag från bloggen jag länkade igår! och bara för att jag e som jag e är ju svamparna glittriga XP. men nu måste jag städa på mitt rum och jag skall snart göra andra handen, hehe. lyssnar på denna låt nu:
den låten lyssnade vi typ hela tiden på i somras för i USA spelade de den på radion HELA tiden XD. fast de spelade ju edge of glory hela tiden också såklart! ja men nu måste jag gå hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3