23 oktober 2011

shoppat

haj igen!
nu har jag varit och shoppat med mamma! det blev tre tröjor :)
inte världens bästa bild men den får duga! den rosa tröjan är från H&M (egentligen en blus) som jag är jätte glad över ^^ sen den vita i mitten är en kofta från gina ticot och den rutiga skjortan till vänster är också från gina tricot!
jag skall berätta lite om igårkväll! vi hade gäster... brorsans kompis föräldrar och deras familj! (isak heter kompisen) men de var hos oss :) så jag hade ganska fullt upp hela kvällen eftersom de har en lite flicka som heter moa och är 5 år! jag busade med henne hela kvällen och jag var helt slutkörd när hon gick hem vid halv 12! haha vi lekte lite och målade lite och lite så! sen tog jag lite bilder! här är en bild på henne när hon dansar :)
här är lilla moa! hon dansar omkring i sin prinsess klänning! ^^ hon är jätte snäll! men hela tiden måste man komma på något nytt att göra för hon vill bara göra massor av saker hela tiden! en mening jag fick höra varannan minut "vad ska vi göra nu då?" hahaha men hon är så gullig :) Nu har jag inget mer att säga jag skypade lite med sara och hon sa att hon gjorde SO så jag kom på att jag också måste göra det! men först måste jag fixa internet till skoldatorn! men jag måste gå hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3