12 oktober 2011

mörkt!

det är ju nästan kolsvart ute! klockan är bara lite över sju! kan inte fatta det! fast jag hade ju halsduk idag så jag borde faktiskt fattat lite! men det är ju svinkalt och mörkt! usch vad jag hatar vintern! kommer ihåg förra vintern, jag halkade ända ner till bussen XP. jag är en sådan person som alltid vill ha sommar! jaja! nu sitter jag och lyssnar på musik! har använt datorn i mer än 3 timmar nu! känner att jag fastnat! vill bara säga att jag inte kan svara på era kommentarer! men jag tackar och bockar! skulle vilja kunna det men det går helt enkelt inte! :( jag ska försöka fixa det! jag har det allra senaste blogger så det kan ju bero på det också! jag kan ju ändra tillbaka till det gamla, men jag har precis lärt mig detta och om jag inte vill ha det gamla sen och vill ändra tillbaka kanske inte det går! :( skall snart börja med en riktig bloggdesign! den skall bara spruta ut mig! haha! men någon som har tips på hur man kan göra det bra? jag hade en blogg på blogg.se innan men jag använde denna mer eftersom jag tyckte denna var lättare (tills jag skaffade det senaste blogger XP) jag fattar inte varför jag alltid skriver så mycket?! haha. men för att dra en slutsats så... gillar jag inte vintern, kan inte svara på era kommentarer och skall snart fixa en ny bloggdesign! orkar inte lägga upp bild nu men ni får la någon imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3