22 oktober 2011

ja nu bloggar vi

halloooeee
hej igen! jag har inget kul att säga bara något att fråga! jag har ingen aning om hur man gör en header och sedan får in den i bloggen... så jag undrar om ni kan hjälpa mig!? jag har 2 bloggar! denna och en annan som jag har haft lika länge men som jag aldrig använde så nu ska jag börja använda den också! men då måste jag först få hjälp med header! jag behöver 2 st... sen skulle jag vilja ha flera olika förslag! annars kan någon av mina kompisar lära mig? det var bara det jag hade att säga. nu skall jag åka och handla med mamma! hej då!

1 kommentar:

  1. Fin blogg :D
    Var gärna med i veckans blogg !
    För att läsa mer gå in här http://thinkpiink.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment
    ^__^

    SvaraRadera

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3