05 oktober 2011

Dålig uppdatering

hej och förlåt! jag har inte uppdaterat bloggen på några dagar nu men det är för att jag har haft fullt upp! igår var det friluftsdag och hela skolan var och orienterade... det tog halva dagen men vi började såklart lite senare än vad vi skulle :) men när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och efter duschen var det iväg igen. då skulle brorsan först på ridning och jag sedan på dans :) så idag har jag träningsvärk på rumpan XP. men nu har jag precis kommit hem efter en dag på stan med sara! köpte lite presenter till mamma och pappa som båda fyller år imorgon! men nu måste jag gå för jag har lite läxor att göra. om jag har tid sen lovar jag att göra USA inlägget! annars får ni det någon annan dag! hej då! denna låt lyssnar jag på nu, ni har säkert hört den innan och den är rätt så enformig men jag hade lust att lyssna på den Xd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3