02 oktober 2011

JA!

jaaaa!!! jag vet faktiskt inte varför jag är så glad men jag börjar faktiskt närma mig slutet av so provet! vi hade 35 sidor i läxa och jag har gjort 7 sidor!... och där blev jag inte lika glad längre :( fan också! nej jag får inte tänka så för jag måste bli klar. men eftersom det tar sådan tid kan jag inte skriva mer nu! jag skriver ett inlägg senare igen. och imorgon skall jag föröka skriva om USA som jag fick en kommentar av smile att jag skulle göra! jag bli så glad när man får så fina läsare som är intresserade av mitt liv :) ville också säga att ni får gärna bli följare genom att klicka på gadgeten som finns på vänster sida av bloggen :) men nu måste jag fortsätta. här är en låt jag lyssnar på nu:
jaja kanske inte världsbäst att plugga till, men det är en av mina favoritlåtar just nu ^^ jag lyssnar även på denna i omgångar:
ja nu blir det plugga hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3