06 oktober 2011

Mamma och Pappa

ja då kan jag berätta vad mina föräldrar fick! haha... pappa fick massor av saker typ 4 st... men av mig fick han en kaffekopp där det står happy birthday to you på hehehe inte så snygg men jag tyckte faktiskt det passade bra även fast jag är sämst på att komma på presenter... och den presenten kom jag inte äns på själv för att vara ärlig! ;P. men mamma fick bara 2 saker och av mig fick hon en mobilhållare till bilen... men den passade såklart inte till hennes iphone för den hade skal! och orka ta av skalet varje gång man sätter sig i bilen XP. tog tyvärr inga bilder men det lägger jag ut när jag har tid! nu skaall jag snart gå och lägga mig för jag skall upp tidigt imon! och nu lovar jag att USA inlägget kommer imorgon! men det blir efter skolan någon gång! efter jag övat engelska och lite så... jag måste öva engelska eftersom mina senaste 2 test gått svindåligt och jag känner att jag måste kunna det så nu sitter jag och pluggar före alla andra! XD. aja måste gå hej då!
p.s. bli följare via mejl så kan ni skriva kommentarer direkt i mejlen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3