02 oktober 2011

övernattning!

hej på er!
idag vaknade jag o matilda kl 11! lite senare en vad jag brukar vakna typ 3 timmar senare en vanligt! haha!! nu sitter jag och gör so:n. det känns som om man aldrig blir klar med den! aja jag börjar tröttna lite på min helt galna lärare! kan berätta lite om henne... hon är kort och väldigt speedad! haha hon pratar mycket och snabbt o kan inte stå still... hehe. men hon ger oss prov till måndagar :( egentligen får man ju inte det heller! nu måste jag gå här är en bild på min so bok:
provet handlar om nord och sydamerika. och öknen ni ser på bilden är death valley som ligger i usa på gränsen mellan californien och nevada tror jag + att jag har varit där! jag var faktiskt där i somras! om ni vill kan jag göra ett inlägg från usa senare men då får ni kommentera! puss o hej! (leverpastej)

1 kommentar:

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3