14 oktober 2011

Min roliga dag?

haha! första gången jag laddar över en bild från mobilen! och det är en bild på mitt lördagsgodis! hehe har redan börjat äta lite så jag vet inte om det kommer finnas så många kvar imorgon! men nu skall jag inte prata godis utan nu skall jag berätta om min dag! det började med att jag vaknade... försov mig såklart! så jag fick stressa med att göra iordning mig vilket var väldigt jobbigt eftersom jag har sträckt ljumsken! så idag har jag sett helt miffad ut när jag gått omkring i skolan! pinsamt kan jag bara säga att det var! blev till ochmed mobbad fast det var så roligt att det var ok! men nu har jag kommit hem och äter godis! som jag kommer bli fet av, haha! skall ialla fall ringa Matilda nu och se om hon har tid att göra något, annars ringer jag Sara! för jag har inte varit med Matilda på jättelänge, vi går bara ner till bussen med varandra och jag känner att vi glider ifrån varandra! ha en härlig och ledig fredags eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3