07 oktober 2011

hemma!

borta bra men hemma bäst! ja nu har jag kommit hem efter en 8 timmars lång dag i skolan! började 8 i morse och slutade 16.00 fast vi var ju tvungna att stanna tio minuter till eftersom vi hade hemkunskap och vi bakade bullar som var tvungna att svalna! eftersom vi stannade lite längre så missade vi våran kommunala buss och jag o sara fick för oss att ta en skolbuss istället... men den gick ju bara till området bredvid så vi tänkte ta skogsvägen, vilket inte var en bra ide! det var vääällldddiiiiggggtttt lerit hehe! här är en kul bil jag hittade på nätet:
jag lovar att USA inlägget kommer snart, nej imorgon. jag måste bara öva lite engelska och så först! inlägget kommer mest bestå av bilder så jag måste leta upp albumet och kommer förmodligen få skriva från mammas dator eftersom min laptop typ inte klara det! :S lite synd för jag gillar att se på bilder! :( ha en fortsatt skön fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3