31 oktober 2011

Matilda

tjoobree! sitter hemma hos Matilda just nu... hon äter och jag bloggar :) hon och jag var på promenad i en timme! vi gick ut när det var ljust och kom hem när det typ var bäcksvart! lite läskigt! men när jag skulle gå upp till henne efter jag ätit, så ville jag ta bergvägen som är en väg genom våra baksidor, men när jag skulle gå där kommer jag runt hörnet och då springer ett rådjur mitt över trädgården och upp på berget! jag blev as rädd och visste inte vad jag skulle göra! fick panik och ringde Matilda, sen så började jag stampa i altanen och då sprang rådjuret in i skogen på berget! lite läskigt att behöva gå förbi den sen men jag sprang så fort jag kunde! men nu skall jag gå hem och äta så HEJ DÅ!

1 kommentar:

  1. hihi, det är så läskigt när det kommer råddjur eller ännu värre älgar där man ska gå!!!!!

    SvaraRadera

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3