12 oktober 2011

Duktigt av mig!

förlåt mig, de dåliga uppdateringen jag klagade på hos mina kompisar har nu smittat mig! nu sitter jag ialla fall här och det kan bli ett rätt så långt inlägg! detta har hänt.
igår: var i skolan och hade rätt så roligt! jag och min granne, Matilda, var helt knäppa på vägen hem! haha vi hade ialla fall kul! när jag kom hem hade jag tid att vila lite, som jag i vanliga fall inte hade haft då jag skulle åkt direkt med mamma och Emil till stallet men han var sjuk så det blev inget stall! men då passade jag på att vara lite med Matilda innan jag skulle iväg på dans! Matildas familj har köpt en ny TV (ok? tänker ni då!) och hon ville visa mig (jag vet lite udda, men sådana är vi!) men TV:n var stor och typ 1 cm tjock! + att det finns 3D! jag tappade hakan D:. sen efter dansen märkte jag att jag hade fått en rejäl träningsvärk! men det är inte så konstigt om man kör bodypump på gympan och sedan dansar! sen kom jag hem och typ gick och la mig efter desperate housewifes (som är mitt favvo program av alla program jag följer!)
idag: gick jag upp och fick för mig att jag skulle ha mittbena, haha! jag vet inte varför men jag prövade det! jag tyckte först det såg helt knäppt ut, men när jag skulle möta Matilda, när vi skulle ner till bussen, sa hon att det var jätte fint! såhär ser jag ut i mittbena!Not good :(
och bara för jag hade lust blev det purikura! tyvärr är bilden dålig eftersom jag tog den med webcam:en hehe. men på skolan hände inget särskilt förutom att jag pratade och typ "lekte" med killarna på bildlektionen, haha! det finns en kille i min klass som är otroligt kort, och jag tycker han är jättegullig! han och en annan som är supersmal och lång var det jag pratade med! haha kanske inte så intressant men dom var så gulliga och "snälla". sen påvägen hem pratade jag med carl! (haha typ värsta prata med alla killar dagen idag!) nu är jag hemma, skall snart äta mellanmål! egentligen kom jag hem för jätte längesen typ 1 timma sen! men det tog tid att göra purikura bilden! jag skall ialla fall äta mellanmål och sedan göra läxa! så jag kanske skriver mer sen! hej då!


Förresten! glöm inte att anmäla er till VECKANS BLOGG! utser vinnaren på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3