25 oktober 2011

Hemma igen!

då var jag hemma igen och har nyss ätit, jättemakaroner och köttförsås. jag la aldrig upp något förut för jaghade inte tid :O men nu skriver jag lite snabbt! vi hade ju no prov idag och det gick inte bra! jag är sådan som blir stressad av att alla andra går och jag sitter kvar, så jag stressade och gjorde inte ordentligt! nu är jag ganska arg på mig själv eftersom det gick så! men jag är alltid arg efter alla läxförhör och prov! för det känns alltid så! asså ibland känns det som om jag gör allt jag kan och det inte blir bra alls! vi får ju betyg snart och när vi fått se när lärarna fyllt i nivå 1, 2, 3 grejerna brukar jag bara få åtminstone 1 hel! vilket är jättedåligt! och jag känner att jag kan bättre! men allt bara skiter sig! :(((((( jaja får väll ta det som det är :( iallafall... jag va i stallet efterskolan och skulle precis (för första gången) hjälpa Emil och leda hans häst, då mamma säger att Emilia är här! jag bara släpper hästen och springer till henne! vi va med varandra medans brorsan red sen åkte jag på dans! men nu efter maten satte jag mig vid datorn då och kollade runt lite på söta djur! ni har säkert sätt dessa innan men de är så otroligt söta ^^
jag tycker denna är så söt för den påminner om mina döda små råttor jag hade :(
jag har alltid tyckt små apor är söta :)
för er som inte vet vad detta är kan jag berätta att det är en låglandstapir! de är så otroligt fula så att de blir söta! haha skumt jag vet! men jag tycker faktiskt så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3