07 oktober 2011

blogg tips!

hej! hittade en super bra blogg om hur man gör snygga naglar! tyvärr är det lite svårt att hitta alla nagel tips och man får leta! klicka här för att komma till den. jag skall snart måla mina naglar men först skall jag bestämma mig för vad jag ska göra! kanske tar en design från henne! puss o hej :) här är en liten söt video jag hittade som jag önskar jag kunde härma men jag är inte så bra! :(
men jag lägger upp en bild senare på hur mina naglar blev... och jag var tvungen att ändra USA inlägget till imorgon för jag har inte tid och ork nu :) men jag kanske inte alls gör ett inlägg om USA för det är kanske inte så roligt men om ni vill det får ni kommentera!

jag har en grej till att säga!
jag kommer börja med veckans blogg och utse en vinnare nästan varje vecka! det gäller att ni kommenterar vilket inlägg som helst där det står att ni vill vara med o tävla! skriv bara er blogg så kommer jag läsa din blogg under en vecka och på söndagskvällen utser jag en vinnare! hoppas ni är med och tävlar! önskar er lycka till! hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3