20 oktober 2011

Förlåt! (inte mitt fel!)

jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte skrivit på länge! (och det senaste jag skrev var bara "trams") men det är så att vårat Internet slutade fungera! Internet boxen pajade och vi får inte en ny förens nästa vecka! som tur va har pappa varit och hämtat ett mobilt bredband som vi får dela på tills den nya boxen kommer! det betyder att vi inte kommer ha TV med bra kanaler eftersom vi får köra på markbunden TV :( det suger eftersom jag kommer missa avsnitt av mina favorit program! jag skall i alla fall berätta lite om vad som hänt! jag har kommit på en jättebra grej! det är ett design/mode tips! jag har alltid velat ha ett par hunter stövlar, men jag får aldrig det, så då har jag tänkt i några dagar om man kan göra på något annat sätt för att det skall likna hunterstövlar! då tar man ett par höga stövlar (jag har ett par billiga från skopunkten, vox)
sedan tar man på sig benvärmare upp till knäna.
och när man gjort det tar man såklart bara på sig stövlarna och viker över den övre delen av benvärmaren över stövelkanten så det ser ut som en hunterstövel med strumpa! här är slutresultatet!
p.s jag tog korten med mobilkameran så färgerna blev inte så bra  :S. men det får duga!
det var det jag kom på igår... idag på skolan hade vi engelska förhör... det gick ganska bra, jag tror jag får bättre resultat en vissa andra i klassen. men när jag kom hem gjorde jag lite läxor och övade på SO:n och spanskan som vi har prov på imorgon! och jag är egentligen inte klar men jag känner att jag inte pallar att sitta i flera timmar och öva så därför målade jag naglarna! ^^ såhär blev dem! halloween inspirerade såklart efter som det är halloween snart!
haha jag är inte riktigt klar med det än (skall ta bort kladd utanför, och göra den andra handen XP.) men jag är mest nöjd med pekfingret fast bilden här är inte riktigt rättvis (för den togs med mobilen). men jag tror inte det var något mer nu!? skriver imorgon på skolan efter spanskan. jo juste! imorgon på hemkunskapen skall jag laga min planerade måltid! det blir bakpotatis med tacofyllning! skall laga mat till mig och Sara :) hoppas upp till gud på att det kommer bli gott för jag har aldrig testat det! men nu skall jag fortsätta plugga och sedan måla klart naglarna hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3