15 oktober 2011

sista porsche turen för i år :(

ja som rubriken säger, jag har åkt den sista porscheturen för i år, för nu blir det kallt och eftersom bilen är en cab och inte vinterdäck (som man inte brukar ha på en sådan bil), så kan vi inte åka mer detta året! pappa köpte porschen nu i somras i maj tror jag, och vi har åkt nästan hela sommaren! tyvärr har allt gått så fort så det känns som om sommaren inte ens varit här! jag minns så väl i somras när jag åkte den när den var nyköpt! och jag har bara åkt tre långturer! men nu skall jag inte fortsätta gråta över att sommaren är över, även fast det känns som om allt man inte hunnit med att göra är bara borta! jaja, vi var i alla fall ute och åkte porsche, jag skulle egentligen bara be pappa köra ut porschen så jag kunde göra min bilduppgift som var att ta kort på en docka i en annorlunda miljö! men när jag tagit lite kort säger pappa att han kommer köra porschen den sista gången i år så då fick jag följa med eftersom jag kunde ta kort på dockan på andra ställen också. men vi åkte och hittade roliga vägar att köra på, sen såg pappa en skylt där det stod att det skulle finnas något vattenfall, så vi chansade och svängde in där! jag är superglad att vi gjorde det för nu har jag gjort min läxa! bilden lägger jag ut senare för jag måste lägga ut den på hemsidan vi har i bilden först! men nu måste jag gå! hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3