13 oktober 2011

FJORTIZ!!!

hahaha för varje dag blir jag bara mer och mer fjortis och jag fattar inte varför alla kallar mig det? jag menar är man fjortis om man klär sig modernt, plattar håret och sminkar sig med lite maskara? jag fattar inte varför man säger att någon äär fjortis när man inte ens försöker att vara det? skulle vilja lägga ut en bild så ni kunde se... men det gick ju inte! bläääääääääää!!!! jag är så himla trött idag! hade träningsvärk men var ändå med på gympan och sprang 4km!!! omg! det är så jobbigt! plus att jag gick hem från bussen också och det är jättelångt typ 1km från bussen! och det var precis efter typ för gympan är sista lektionen! nu skall jag egentligen göra läxa men jag är så trött så jag skall ta en munk eller chokladboll först! ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3