09 oktober 2011

hemma dag

idag har jag varit hemma HELA dagen och jag kan säga att det ät väldigt tråkigt! jag är en person som MÅSTE hitta på något annars går typ hela världen under! mmen det har samtidigt varit utvilande :) men nyss så ringde jag mamma och frågade om hon visste något jag kunde hitta på och då sa hon att jag kunde försöka ta mig in till henne på frölunda torg från kungsbacka! haha jag tittade på bbuss resor och pendeltåg resorna och så räknade jag ut att det skulle ta 2 timmar! och då skulle bara hinna dit och sedan vara där i 15 minuter typ och sen åka hem igen! så NEJ tack sa jag till det :) hehe. Men jag vet inte vad jag skall göra! någon som har tips? vad har ni gjort i helgen? just det, glöm inte att vara med i veckans blogg tävlingen! jag startade den för att jag skulle kunna få lite roligt att göra på sådana dagar jag är ledig! jag kommer berätta vinnaren på söndag så passa på att aanmäla er!
såhär var min dag: vaknade jätte sent vid 10... gick upp satte igång TV:n, letade efter en bra film. åt frukost samtidigt sm jag såg på filmen. umgicks lite med brorsan... satte mig vid pianot och försökte lära mig stereo hearts (som är betydligt mycket svårare en vad jag trodde!). tröttnade och spelade lite ipad istället, hehe. satte mig vid datorn och kollade runt lite :), och sen så satte jagmig och spelade piano igen! och nu sitter jag här! tråkig dag kan man säga! men så är det ibland...! nu tror jag att jag ska baka något eller äta chokladboll, munk, muffins eller bulle! haha så mycket har vi bakat den senaste tiden :) oj! vad mycke jag har skrivit! menn här är videon jag lär mig stereo hearts på piano:
jag kan bara introt! tar väldigt lång tid att få ihop båda händerna tycker jag! haha! ge mig gärna lite tips på vad man kan göra en tråkig dag som denna! hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3