30 oktober 2011

Blockad :(

hej och förlåt? jag vet inte vad som hände men på min egna dator men programmet jag har som skyddar datorn blockerade min blogg!! så nu får jag använda skoldatorn till att blogga :( vilket är jättedåligt! men egentligen har det inte hänt så mycket! jo jag har faktiskt lite att berätta! på måndag äre ju halloween men det är lite dumt att gå ut på måndag eftersom det är många föräldrar (det är ju dem som har hand om godiset) som jobbar. men jag och Matilda och tim, Emil och aryan var ute och busade... jag och matilda hade på oss afroperuker och 80-tals glasögon! haha vi skulle se ut som om vi kom från 80-talet! :) emil var en mumie och tim och aryan som först inte hade några dräkter fick bli ica-påsar! de fick varsin papperspåse från ica över huvudet med hål för ögonen! haha! men jag har inga bilder på det bara en bild på mig utklädd utan afroperuken! lite fail!


ni får även lite roliga och failade bilder på mig och Matilda när vi letade kläder och tog kort bara för att vi ville! :)








haha denna sista bilden är så extremt failad! jag bjuder på dessa bilder ialla fall! :) kom på att idag har vi ju ställt om klockorna! glömde först det så jag trodde klockan var typ 13.05 nu! men det är ju bara 12.05! jag skall ialla fall på släktkalas för min faster idag och träffa min minsta kusin! han är iochförsig 2 år kanske 3 vet inte riktigt men han är minst, än så länge. skriver mer ikväll! hej då ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3