05 december 2011

nummer 3 och 5

1. Bästa semester
2. Frågor och svar
3. "Before i die"
4. Foton i mobilen
5. Tråkigaste vs. Roligaste julklappen
6. Mitt rum
7. Något jag ångrar
8. Värsta som hänt
9. Tips o Trick
10. Bästa dagen
11. Utan .....
12. Pinsamma ögonblick
13. Bästa vänner
14. "The boy who"
15. Planerart
16. Saker ni inte visste
17. Vad drömmer jag om
18. När jag var liten
19. Recept jag gillar
20. Önskelista
21. Talande bilder
22. Humor
23. Bara vad jag vill.
24. Me myself and I

jag har ju ite gjort before i die än så här kommer den!

tycker så himla synd om folk som inte får gifta sig med den dom gillar :(








haha, vill bo överallt!




















måste ju även göra bästa vs sämsta julklappen!

det finns inte bara EN bästa julklapp! för det finns många julklappar som är bäst! jag gillar särskilt när man får det man verkligen önskat sig! t.ex för några år sen fick jag ju mina möss, jag hade önskat mig små gnagare i några år sen fick jag dom! tyvärr 2 månader för tidigt men det var meningen att jag skulle få det i julklapp. sen är det alltid kul att få något man inte visste, och i vissa fall kan det vara något helt underbart, som en dag på spa eller ett biokort eller något liknande. jag gillar alltså särskilt mycket när man får något för att må bra!
den sämsta julklappen kan vara något helt opåhittigt, t.ex ett par strumpor. visserligen blir jag alltid glad för strumpor eftersom mina går sönder hela tiden! men om man tänker efter, skall man ge bort ett par strumpor i julklapp till någon? vad hade jag känt om jag fått det? så och annat som inte är särskilt påhittigt är de sämsta julklapparna!

1 kommentar:

  1. Meet Kristen Stewart och meet Robert Pattinson gillar jag mest!!!

    SvaraRadera

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3