07 december 2011

7. något jag ångrar

1. Bästa semester 
2. Frågor och svar
3. "Before i die"
4. Foton i mobilen
5. Tråkigaste vs. Roligaste julklappen
6. Mitt rum
7. Något jag ångrar
8. Värsta som hänt
9. Tips o Trick
10. Bästa dagen
11. Utan .....
12. Pinsamma ögonblick
13. Bästa vänner
14. "The boy who"
15. Planerart
16. Saker ni inte visste
17. Vad drömmer jag om
18. När jag var liten
19. Recept jag gillar
20. Önskelista
21. Talande bilder
22. Humor
23. Bara vad jag vill.
24. Me myself and I

Jag ångrar mycket i mitt liv. särskilt de pinsamma stunderna, det tycker nog ni alla! men jag kan berätta ett val jag gjorde som nu senare var ett väldigt dåligt val.
jag ångrar att när jag nyligen flyttat, var jag mycket med Matilda E (eftersom vi bor grannar). men jag slutade bara vara med henne och sket i henne ett tag, det ångrar jag för det känns så elakt. Men nu är vi jätte bra vänner och jag kommer inte göra om det.
någon pinsam stund jag ångrar. det var när jag var mindre, innan jag flyttade. vi hade larm och jag glömde bort det. så jag låste upp dörren och kom på, oj då! jag måste ju larma av! jag han larma av också men sen ställde jag mig och började ropa till en klasskompis som gick på andra sidan gatan att jag glömt detta och blev rädd o.s.v ni kanske undrar vad det pinsamma var med det? jo det pinsamma var att en granne stod och hörde allt... (fattar ni fortfarande inte?) + att tjejen jag stod och ropade till inte hörde! alltså stod jag och ropade till INGEN! och grannen hörde det! asså shiieeettt! jag ångrar att jag stod där o ropade som en galning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3