03 december 2011

Jag skriver om mina SO läxor hela tiden....

då var jag hemma igen! har varit på "stan" idag och handlat julklappar med mamma! det var mysigt! nu är jag lite sur på min dataladdare.... den gick sönder! den piper så fort det går ström igenom den! får vänta tills på måndag innan jag får en ny, pappa hämtar från jobbet. stör mig lite på att knappen gått gått sönder också....

mitt i en bildbrist får det bli ett hjärta jag gjorde i somras efter kalifornien resan.

snart åker vi iväg igen, men jag skall göra lite läxa först. SO och engelska blir läxorna över helgen. inte kul! det står faktiskt i skollagen att man inte får ge läxor över helgen. så då borde man inte få läxor till en måndag. denna vecka blir det mer SO göra! det känns som om jag alltid skriver om SO... men hon är helt dum och konstig för hon tror att vi ÄLSKAR SO läxor eller nåt!? :S jag är arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3