19 december 2011

Ang. bloggandet

ursäkta det dåliga bloggandet :( jag har inte haft tid! jag har ju en blogg med Matilda nu också så då har jag ägnat lite mer tid åt den... fast de senaste dagarna har jag varit väldig tråkig och det blev ganska dåliga inlägg... ja, så är det ibland! skall ialla fall försöka blogga lite här! men lägger nog ner bloggen om jag inte orkar blogga här... jag tycker liksom det är ganska kul att blogga med en annan för då kan man va säker på att det blir åtminstone 1 blogg inlägg om dagen! nej nu skall jag inte prata tråk. men vi hörs nog igen! hej på dig, leverpastej!

1 kommentar:

  1. Närå ! Bara lite bilder skulle vara kul (fast jag gillar ju fotobloggar så't..) men fin du ee !
    besök gärna mmin blogg

    SvaraRadera

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3