09 december 2011

9. Tips & trick

1. Bästa semester
2. Frågor och svar
3. "Before i die"
4. Foton i mobilen
5. Tråkigaste vs. Roligaste julklappen
6. Mitt rum
7. Något jag ångrar
8. Värsta som hänt
9. Tips o Trick
10. Bästa dagen
11. Utan .....
12. Pinsamma ögonblick
13. Bästa vänner
14. "The boy who"
15. Planerar
16. Saker ni inte visste
17. Vad drömmer jag om
18. När jag var liten
19. Recept jag gillar
20. Önskelista
21. Talande bilder
22. Humor
23. Bara vad jag vill.
24. Me myself and I
jag har inte lust att skriva om denna egentligen men det får la bli något tips....
ansiktsbehandling: om du vill ha en bra ansiktsrengörning spelar det inte någon roll vilka produkter du använder. du börjar med att koka upp vatten i en kastrull, när vattnet är varmt ställer du det på ett bord (med grytunderlägg under så inte bordet förstörs) du lägger en handuk över grytaan och lägger ansiktet i handuken. sitt så i några minuter. sedan tvättar du ansiktet som vanlig med en skrubb. glöm inte att skölva ansiktet i lite kallare vatten när du sköljer bort skrubben, då stängs porerna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3