03 december 2011

24 dagar om mig, fram till jul

glömde börja med "24 dagar om mig fram till jul"så jag får skriva de tre första här o nu...

1. Bästa semester
2. Frågor och svar
3. "Before i die"
4. Foton i mobilen
5. Tråkigaste vs. Roligaste julklappen
6. Mitt rum
7. Något jag ångrar
8. Värsta som hänt
9. Tips o Trick
10. Bästa dagen
11. Utan .....
12. Pinsamma ögonblick
13. Bästa vänner
14. "The boy who"
15. Planerart
16. Saker ni inte visste
17. Vad drömmer jag om
18. När jag var liten
19. Recept jag gillar
20. Önskelista
21. Talande bilder
22. Humor
23. Bara vad jag vill.
24. Me myself and I



jag kan inte säga vad som är/var den bästa semestern. men jag gillar USA väldigt mycket. och jag har ju varit där 3 gånger. vi skall även dit en gång till, om några/någon månad. fast jag gillar även semestrarna till de varma medelhavs länderna och Thailand! jag skulle vilja åka på en resa jorden runt, för jag ÄLSKAR att se nya kulturer och folk som tror på annat. så frågan är svår att svara på. för alla mina semestrar har varit bra!¨

  • har du någonsin rökt? nej
  • har du druckit dig full? nej
  • har du snusat? nej
  • har du haft pojkvän? ja
  • är du kär? nej, inte just nu
  • har du något intresse? nej jag tror faktiskt inte jag har det.
  • vad gör du på fritiden? är med kompisar, dansar, spelar piano
  • vad spelar du för pc/tv spel? pc spel brukar jag inte spela. om jag har riktigt tråkigt kan jag spela sims 3, tv spel brukar vara little big planet, wii wario wares (eller vad det heter) eller gran turismo (då spelar jag med riktig ratt och pedaler).
  • bästa filmer? "twilight" filmerna, titanic och många fler!
  • bästa bok? vet inte, läser inte så ofta eftersom jag inte orkar.
  • bästa bloggar? mina kompisars bloggar är ju bäst (och min!), läser fokis blogg också. sen kan jag hitta intresseranta bloggar på nätet.
  • bästa vän? Matilda, Matilda och alla mina kompisar typ!
  • vilka ingår i din familj? mamma, pappa och brorsan. (jag också)
  • vem spenderar du helst resten av ditt liv med? mina kompisar och min familj!
jag får ta detta i ett annat inlägg när min egna dator fungerar igen! måste ladda datorn först (när jag fått en laddare)... hade nämligen alla bilderna där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3