06 december 2011

6. Mitt rum

1. Bästa semester
2. Frågor och svar
3. "Before i die"
4. Foton i mobilen
5. Tråkigaste vs. Roligaste julklappen
6. Mitt rum
7. Något jag ångrar
8. Värsta som hänt
9. Tips o Trick
10. Bästa dagen
11. Utan .....
12. Pinsamma ögonblick
13. Bästa vänner
14. "The boy who"
15. Planerart
16. Saker ni inte visste
17. Vad drömmer jag om
18. När jag var liten
19. Recept jag gillar
20. Önskelista
21. Talande bilder
22. Humor
23. Bara vad jag vill.
24. Me myself and I
ja det får bli lite bilder från mitt rum! tyvärr inga helbilder, utan bara "fina" bilder. eftersom jag inte vill visa helbilder...... så tråkigt va?

tavlan i mitten satte vi upp häromdagen!
ok, vad snål jag är... det blev bara 3 bilder.... men jag orkar inte ta kort just nu. men ni lär ju få fler bilder någon annan gång tror jag! berätta vad ni tycker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3