09 december 2011

JOBBIG DAG!

hemma. livrädd och stinker mat os. ja... nu är jag hemma efter en assss jobbigt dag! imorse kändes det som om att man ville stanna under täcket hela dagen! men vägen hem var svin läskig! det stormar som sjutton och när vi satt i busskuren var det som om hela alltet skulle blåsa bort! på vägen när vi gick från bussen föll det grenar och sara fick någon på sig! jag hoppas du inte fick ont... men nu sitter jag och känner att jag bara har lust att gå in i duschen, stinker mat os från hemkunskapen som vi lagade julmat idag på! vi delade upp olika uppgifter och jag, rebecca, axel o jonathan skulle steka köttbullar i 2 olika kök. så nu luktar jag ganska mycket os eftersom det rykte och skvätte as mycket! mina armar blev nästan bränn skadade :( jag slänger in en random bild från datorn eftersom jag har bildbrist.
hehe hela bh:n syns....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3