03 december 2011

Gårdagen

jag bloggade aldrig igår kväll... det var för att jag inte orkade, hade ju varit på stan hela eftermiddagen och sedan sätt BREAKING DAWN. den var as bra! nu är det bara 1 år tills del 2 kommer ut :( hatar att vänta så länge!! dvd:n kommer ut i mars så man får väll vänta till dit innan man kan se den 100 gånger om! funderar på att försöka se alla filmer 1, 2, 3, och 4 del 1 igen! jag brydde mig nämligen inte om film 2 o 3 när jag såg dom så det skulle vara kul om jag kunde se dom igen! Men kvällen var underbar och jag hade jätte skoj med mina gosiga vänner! detta har JAG bestämt redan nu att vi skall göra om när del 2 kommer ut! haha... ja men igår så åt vi på mcdonalds och vi hade lite kul...

när vi hade käkat upp så hällde Matilda ut isbitarna på sin bricka. då tog jag ketchupen och hällde i det i is biten, för på donken har dom ju sådana dära isbitar med hål i.... det såg lite miffat ut men det var skoj!

och till något helt annat... jag har inte sätt ett ända avsnitt av julkalendern i år! någon som vet om den är bra? skall försöka se det på svtplay om inget annat!

någon som vet hur man lägger snö i bakgrunden? så massa bloggar här på blogspot som hade det! vad använder ni för kod, och vart ska den sitta? skulle vara jättekul om jag fick veta det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

skriv gärna en gullig kommentar sötnosar! :3